Ez volt augusztus a Youtube számára
Az Amazon nagy lenyúlása, hazai trashvideó cunami, jég dupla vödörrel és fizetős Youtube. Újra összegyűjtöttük, technológiai, marketing vagy üzleti szempontból milyen fontos, a Youtube platformot érintő események történtek.
Ez volt augusztus a Youtube számára
Az Amazon lenyúlta a Twitch startupot a Youtube elől
970 millió dollárt fizettek a népszerű szolgáltatásért, készpénzben. Hogy miért nem a Youtube nyerte meg ezt a csatát, és miért is érdekli annyira egy Geek alkalmazás az Amazont, arról itt filozofáltunk kicsit.
Ki Mit Tube
Elindult az első magyar, teljes mértékben a Youtube-on és internetes oldalakon zajló tehetségkutató, amiben a Vodafone és a Google Magyarország is nagy segítséget ad. A Twitch megvásárlása után ez a legnagyobb Youtube-ot érintő, és a hazai média figyelmét a platformra irányító hír. Szeptember végéig tart az őrület, szívja le a magyar GDP-t - köszönhetően a trahsvideók özönének, amit ugye munkahelyen sokan megnéznek - az ellentmondásos tehetségkutató.Jó kis összefoglaló itt.
Jeges fürdő egy jó ügy érdekében
Sok-sok híresség beszállt a jótékonysági akciónak indult, de egyre inkább magamutogatóvá vált, egész világot átölelő kampányba. Csak néhány név az ismertebbekből: George Bush, Mark Zuckerberg, Justin Timberlake énekes, Elizabeth Banks színésznő, Martha Stewart, Matt Damon és persze egy magyar politikus is.
Jön a fizetős Youtube
A Youtube hamarosan elindítja a Youtube Music Key nevű szolgáltatást. Ez persze az All Access újrapozicionálásával jár; a szolgáltatás ezentúl Google Play Music Key néven fog futni.
Youtube Trends Dashboard
Magyarországon, hazai keresésekre és megtekintésekre is működik végre a Youtube Trends. Segítségével megnézhetjük, mik a legnépszerűbb videók az ukrán tizenévesek, az amerikai nyugdíjasok, vagy akár a magyar férfiak körében.
Vadiúj külsőt kap a Youtube tévéken futó változata
A Google csütörtökön, a YouTube hivatalos blogján jelentette be, hogy hamarosan vadiúj felhasználói felülettel fogja felvértezni videómegosztó oldala okostévéken futtatásra tervezett változatát.
A foci felé nyit a Youtube
A videómegosztó oldal futballklubokkal és azok szponzoraival dolgozik együtt egy valós idejű tartalommegosztó rendszer kiépítésén. A Google oldala komoly növekedési potenciált lát a sportközvetítések világában - közölte a MarketingWeek. Ennek érdekében mostanra 300 klubbal kötött megállapodást, de az olyan szponzorokat, mint az Adidas vagy a Heineken is magához csábította.
Pusztába kiáltott Youtube
Youtube tesztet hajtott végre a Cellanapló, utazás közben.
A Google videomarketinges startupot vásárolt
A Directr mobilos startup felvásárlásáról talán csak a mi blogunk írt, érdemes átfutni.
A Google+ videókat be lehet importálni Youtube csatornánkba.