Ezért érdemes belekezdeni a Youtube-ozásba!
A Youtube saját anyagaiban igyekszik őszinte lenni, ezért bárki számára olvasható ez a statisztikai összefoglaló bővebben:
Nézettség
- Több mint 1 milliárd egyedi felhasználó keresi fel a YouTube oldalát havonta
- Havonta több mint 6 milliárd órányi videoanyagot tekintenek meg a YouTube-on – ebből a Föld minden lakosa majdnem egy óráig tudna YouTube-ozni
- Percenként 100 órányi videoanyagot töltenek fel a YouTube-ra.
- A YouTube több felnőtthöz jut el az Egyesült Államokban a 18–34 éves korosztályból, mint bármely kábelcsatorna.
- Naponta több millió feliratkozás.
YouTube Partnerprogram
- Több mint 30 ország több mint egymillió feltöltője keres pénzt YouTube-videóival
- Több ezer csatorna hatjegyű bevételre tesz szert éves szinten.
Bevételszerzési lehetőség
- Hirdetők ezrei használják a videóba ágyazott ún. TrueView hirdetéseket, és ma már az ilyen hirdetések 75%-a átugorható
- Több mint egymilliárd hirdető használja a Google hirdetési platformját, melyek többsége kis cég.
Mobil és Eszközök
- A mobileszközön létrejött megtekintések a YouTube összesített nézési idejének közel 40%-át teszik ki
- A YouTube több száz millió eszközről elérhető
Ehhez adjuk hozzá azt, hogy Magyarország internetes szempontból nézve Google gyarmat.
- a keresések 96% Google-n keresztül történik
- a Google Chrome piacvezető
- 58% használ Gmail-t
- az okostelefonok 75%-án a Google Android fut,
- videónézésre szinte csak a YouTube-ot használják a magyarok.
- Egyedül a közösségi médiában van hátrányban a keresőcég, a Google Plust a netezők kevesebb, mint 20%-a látogatja, a rendszeres használat elhanyagolható.