Youtube sztárok segítenek az Éhezők Viadalának (update)

yE3zE9.gif

Az Éhezők viadala folytatásához, A kiválasztotthoz a szokásos trailereken kívül egyedi kisfilmek is készültek: a Kapitólium reklámjait igazi Youtube sztárokkal vették fel.

A Google Google Art, Copy & Code projektjének és a Youtube Los angelesi stúdiójának segítségével készültek az Éhezők Viadala harmadik részéhez olyan kampányvideók, melyek a film által kitalált univerzumba kapcsolódnak be. A District Voices egy 5 kisfilmet tartalmazó, a Capitol Tv által gyártott fiktív bemutató, melyek Panem hétköznapjaiba engednek betekintést.

A beharangozó videó

 

A dolog érdekessége, hogy a már nagy közönséggel bíró Youtube csatornákat, vagy "sztárokat" vontak be a kampányba. A filmbeli kettes körzetbeli fiatlaok edzését a Fighttips nevű Youtube csatorna publikálta, az edzések főszereplője a Fighttips csatorna fő arca, Shane Fazen. A nyolcas körzet környezetbarát ruhakészítését bemutató spot pedig a ThreadBanger Youtube csatornán jelent meg, a körzet fő szabóiként pedig a Treadbanger csatorna két arca, Rob és Corinne beszélnek.

A béke megőrzése a kettes körzetben

A nyolcas körzet ruhái

 

"Küldetésünk, mindig is az volt, hogy a Hunger Games rajongókat a leginkább innovatív és autentikus módon érjük el" - mondta a Lionsgate EVP digitális marketing igazgatója, Danielle De Palma egy nyilatkozatában. "Nem hiszem, hogy a YouTube sztároknál jobb partnert találnánk erre, akik valódi új tartalmat adnak Panem világának és ezáltal kiterjesztik a történetmesélést az online közösségekbe és izgalmas új irányokba."

A kampányban részt vevő Youtube csatornáknak a közlemény szerint 4,9 millió feliratkozója van, akik 550 millió videót néztek meg ezeken a csatornákon. A Google szerint havonta 9 milliárd videót néznek meg havonta a Youtube világszerte. „A YouTube a legjobb hely rajongói bázis építésére" mondta Ben Malbon, a Google kreatív partneri együttműködés vezetője. Ben szerint a Lionsgate-el kötött együttműködés megmutatja azt, hogy egy brand hogyan használhatja ki a Google és a YouTube erejét a közönségük elérése érdekében.

panem.jpg

Az összes Capital Tv videó még nem jelent meg, de ezek lesznek:

  • 8-as körzet: Rob Czar és Corinne Leigh a Threadbanger YouTube csatorna megmutatja, hogyan lehet a legjobban kihasználni a feleslegessé vált Békefenntartó páncélt.
  • 2-es körzet: Shane Fazen, a "fightTIPS" YouTube-csatorna, a harcosok képzését mutatja be.
  • 5-ös körzet: Derek Muller, Veritasium YouTube-csatorna "gazdája" bemutatja az új módszereket, amelyekkel a Capitol villamos energiát generálhat a jövőben.
  • 9-es körzet: Jimmy Wong és Ashley Adams, akik a Feast of Fiction YouTube csatornán szerepelnek legtöbbet, panembeli gabona sütés-főzési technikákat mutatnak be.
  • 6-os körzet: a kisfilmek sorát iJustine/Justine Ezarik fejezi be, aki a Panem Békefenntartók közlekedését mutatja be.

A The Hunger Games: Mockingjay – Part 1 film november 21-től megy az amerikai mozikban.

Forrás: Adweek, Sourcefed

Még több hírt, érdekességet és videót találsz Facebook oldalunkon »

 

UPDATE: megjelent az összes Art, Copy&Code-al közösen készített film, íme: