Youtube hírek, július
Ilyen az átugorhatatlan Youtube-reklám
A Nail nevű Rhode Island-i reklámügynökség megtalálta a módját, hogyan lehet megakadályozni, hogy a felhasználók továbbkattintsanak a Youtube-on egy pre-roll, tehát a videó előtt futó reklámot.
http://www.kreativ.hu/reklam/cikk/ilyen_az_atugorhatatlan_youtube_reklam
Legyen ön is Youtube-milliomos!
PewDiePie és társai konkrétan a videómegosztóból élnek, ahol gyakorlatilag saját, naponta-hetente jelentkező amatőr tévéshow-t futtatnak. Utánajártunk, hogyan és mennyit lehet ezzel keresni, és vajon mennyi esélye van bárkinek Magyarországról főállású YouTube-sztárrá válni.
http://index.hu/tech/2014/07/23/legyen_on_is_youtube-milliomos/
Ki miatt szaggat a Youtube?
A videominőség-feljelentő feladata (Video Quality Report Page) az is, hogy a felhasználók megnézhetik, kinek a hibájából akadozik a videó.
http://index.hu/tech/2014/07/07/ki_miatt_szaggat_a_youtube/
Ez történik egy perc alatt a YouTube-on (2014)
100 órányi videót töltenek fel, közel 3 millió videót néznek meg percenként 2014 júniusában a Youtubeon. PewDiePie percenként több mint 13 dollár bevételt generál és a YouTube egy perc alatt 10,6 millió dollárt keres a reklámbevételekből.
http://hvg.hu/tudomany/20140701_egy_perc_a_youtubeon
Leáldozóban a Youtube disco?
Jó ideje, ha egy hosszú albumot hallgatsz, rengeteg reklámot tesz be a Youtube a videóba, ezzel elrontva a teljes albumos hallgatást...:( Példa erre ez a beágyazott Facebook bejegyzés is:
Youtube kisokos válallkozásoknak
UPC: tévén is Youtubeozhatnak a magyarok
Így tölthet fel legegyszerűbben Youtube-ra, Androidos Youtube alkalmazás