Ezért érdemes belekezdeni a Youtube-ozásba!

4481461680_4273d06822_n.jpgA Youtube saját anyagaiban igyekszik őszinte lenni, ezért bárki számára olvasható ez a statisztikai összefoglaló bővebben:

 

Nézettség

  • Több mint 1 milliárd egyedi felhasználó keresi fel a YouTube oldalát havonta
  • Havonta több mint 6 milliárd órányi videoanyagot tekintenek meg a YouTube-on – ebből a Föld minden lakosa majdnem egy óráig tudna YouTube-ozni
  • Percenként 100 órányi videoanyagot töltenek fel a YouTube-ra.
  • A YouTube több felnőtthöz jut el az Egyesült Államokban a 18–34 éves korosztályból, mint bármely kábelcsatorna.
  • Naponta több millió feliratkozás.

YouTube Partnerprogram

  • Több mint 30 ország több mint egymillió feltöltője keres pénzt YouTube-videóival
  • Több ezer csatorna hatjegyű bevételre tesz szert éves szinten.

Bevételszerzési lehetőség

  • Hirdetők ezrei használják a videóba ágyazott ún. TrueView hirdetéseket, és ma már az ilyen hirdetések 75%-a átugorható
  • Több mint egymilliárd hirdető használja a Google hirdetési platformját, melyek többsége kis cég.

Mobil és Eszközök

  • A mobileszközön létrejött megtekintések a YouTube összesített nézési idejének közel 40%-át teszik ki
  • A YouTube több száz millió eszközről elérhető

Ehhez adjuk hozzá azt, hogy Magyarország internetes szempontból nézve Google gyarmat.

  • a keresések 96% Google-n keresztül történik
  • a Google Chrome piacvezető
  • 58% használ Gmail-t
  • az okostelefonok 75%-án a Google Android fut,
  • videónézésre szinte csak a YouTube-ot használják a magyarok.
  • Egyedül a közösségi médiában van hátrányban a keresőcég, a Google Plust a netezők kevesebb, mint 20%-a látogatja, a rendszeres használat elhanyagolható.

 

Szóval miért is érdemes belekezdeni a Youtube-ozásba? Mert szinte minden szakértő szerint a A YOUTUBE AZ ÚJ TÉVÉ.